EEN KLEINE PARTIJ MET DIEPGAANDE KENNIS EN EEN PERSOONLIJKE BAND

De Facilitair Managers is een netwerk van facilitair (interim) professionals die zich kunnen identificeren met het ‘mensgericht ondernemen’. Waar wij van mening zijn dat persoonlijke ontwikkeling en werkgeluk aan de basis staat van een (facilitaire) onderneming.

Diensten   

ONZE EXPERTISE EN COMMITMENT IS UW MEERWAARDE

Wij zijn gespecialiseerd in het managen van faciliteiten voor bedrijven en instellingen in zowel in de profit als de non-profit sector. We zijn er op gericht toegevoegde waarde te creëren voor facilitaire organisaties door onder andere kostenreductie en efficiënte processen. Wanneer er professioneel facilitair management wordt gevoerd zal dit de core-business van de organisatie versterken en uiteindelijk ontzorgen in de niet zijnde primaire activiteiten.

Portfolio   

ONS TEAM.

EELKE DE BROUWER

FACILITY- EN TRANSITIE MANAGER

Ruime facilitair management ervaring heeft Eelke, aangevuld door diverse transitie- en huisvestingsprojecten te managen. Vanaf de oorsprong van De Facilitair Managers is hij betrokken bij de oprichting als wel doorontwikkeling van het bedrijf. Hij werkt planmatig en gestructureerd en houdt van een open communicatie met duidelijke verwachtingen. In de praktijk zoekt hij graag samen met de oprachtgever aansluiting bij de wensen van de interne en externe klant binnen de spelregels vanuit management en het beschikbare budget. Kortom; planmatig, resultaatgericht, kwaliteitsgericht en proactief.

JOËL DE BROUWER

PROJECT- EN FACILITY MANAGER

Gedreven Facility en Transitiemanager voor zowel structuur (processen) als cultuur (de mens), waarbij hij open staat voor energieke uitdagingen, veranderingen en ontwikkelingen naar de toekomst. Sinds mid 2017 is hij ook mede eigenaar van DFM geworden en bouwt hij mede mee aan versterking van DFM als netwerk organisatie. De afgelopen jaren heeft hij zichzelf weten te ontwikkelen in diverse interim opdrachten op het gebied van (facilitaire) veranderingen binnen organisaties. Het geeft hem energie wanneer er optimale verbinding is tussen proces en medewerker waarbij eindresultaat, positiviteit, vreugde en plezier voorop staan.

NIKIE VAN GILS

FACILITAIR PROJECTCOÖRDINATOR

Ik ben een ondernemerskind. Een harde werker die doel- en resultaatgericht is en die zich graag verder wil ontwikkelen. Ik ben loyaal, discreet, dienstverlenend, georganiseerd en werk graag samen met collega’s. Hands on is ook een term die goed bij mij past. Ik beschik over een frisse blik en up-to-date kennis binnen mijn vakgebied. Verder zou ik mezelf willen omschrijven als enthousiast, betrokken en verantwoordelijk.

FAY DONKERSLOOT

FACILITAIR PROJECTCOÖRDINATOR

Ik krijg energie van plannen en organiseren en ben altijd op zoek naar slimmere manieren van werken. Ik ben creatief, mensgericht en gedreven. Door mijn frisse blik en diverse werkervaring weet ik een alternatieve bijdrage te leveren. Ik creëer draagvlak met mijn enthousiasme en draag graag verschillende petten in mijn werk. Ik denk graag mee op strategisch, tactisch en operationeel niveau om een passende oplossing te vinden.

THOMAS MUSTERT

FACILITAIR MEDEWERKER

Als net afgestudeerde HBO student Facility Management is Thomas gedreven om zijn opgedane kennis direct in te gaan zetten in het werkveld. Thomas is sociaal en flexibel en altijd opzoek naar de juiste oplossing. Ook werkt hij graag in teamverband om samen tot het gewenste resultaat te komen. Tijdens zijn leerzame stageperiodes gedurende de opleiding Facility Management heeft Thomas al kunnen ervaren hoe aspecten van Facility Management in de praktijk werken, wat Thomas gemotiveerd heeft tot waar hij nu is en wat hij in zijn toekomstige facilitaire carrière wil gaan realiseren.

HUMAM RIHAWY

FACILITAIR PROJECTCOÖRDINATOR

Ik geloof in de kracht van teamwork en de waarde van samenwerking. Door mijn leergierige aard en mijn vermogen om goed onder druk te presteren, ben ik in staat geweest om effectief te werken binnen diverse teams, waarbij ik bij elk project nieuwe inzichten opdoe en bijdraag aan positieve resultaten. Mijn focus ligt altijd op het streven naar verbetering, zowel op professioneel als persoonlijk vlak. Ik ben constant bezig met het uitbreiden van mijn kennis en het ontwikkelen van mijn vaardigheden, zodat ik mijn bijdrage aan ons team continu kan versterken en verbeteren.

DYONNE DE VOS

FACILITAIR PROJECTCOÖRDINATOR

De afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan in hotel- en facilitymanagement, waarbij leidinggeven aan diverse teams, het coördineren van projecten en het aanpakken van facilitaire vraagstukken centraal stonden. Mijn passie ligt in het creëren van werkomgevingen die niet alleen functioneel zijn, maar ook inspirerend en ondersteunend voor alle medewerkers. Ik ben een echt mensen-mens met veel empathie die waarde hecht aan samenwerking en servicegerichtheid. Als verbinder draag ik bij aan het team met sterke communicatie en enthousiasme.

ANNIEK GIJSBERS

FACILITAIR PROJECTCOÖRDINATOR

Mijn flexibiliteit maakt een effectieve samenwerking in diverse teams natuurlijk voor me, waarbij ik voldoening haal uit het helpen van anderen om gezamenlijke doelen te bereiken. Servicegerichtheid en samenwerking is voor mij er belangrijk, en ik geloof sterk in het creëren van een warme en ondersteunende omgeving waarin iedereen zich welkom voelt. Bovendien drijft mijn kritische denkvermogen me voortdurend om doordachte oplossingen te vinden voor uiteenlopende uitdagingen.

NENA KRAAIJ

FACILITAIR PROJECTCOÖRDINATOR

Ik krijg energie waar menselijk gedrag en optimalisatie van logistieke processen samenkomen. Ik vind het leuk om verandertrajecten uit te denken van A-Z waarbij ik de focus leg op hoe medewerkers hierin mee te nemen. Ik ga gestructureerd en planmatig te werk om goed overzicht te houden. Als sociaal mensenmens werk ik graag in teamverband naar resultaten toe.

Ben jij dit?

NIEUWE COLLEGA

FACILITAIR COÖRDINATOR

Ben jij dit?

JOUW NAAM

JOUW FUNCTIE

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom het team van De Facilitair Managers versterken!

BEKIJK VACATURES